Maakt u optimaal gebruik

van de relevante wet- en regelgeving?

Iedere werkgever draagt voor hun werknemers periodiek loonbelasting en premies sociale verzekeringen af. Hiervoor wordt een salarisapplicatie gebruikt. De wet- en regelgeving wijzigt echter voortdurend waardoor de vraag gesteld mag worden: “Maakt u wel optimaal gebruik van de relevante wet- en regelgeving, de actuele subsidies en aftrekposten en zijn deze mogelijkheden voor alle medewerkers toegepast?”

De probleemgebieden

Helaas leert de praktijk dat er veel onvolkomenheden zitten in salarisapplicaties, waardoor teveel premies worden afgedragen en subsidies niet optimaal benut worden. Tevens leert de praktijk dat veel werkgevers teveel premies betalen, omdat zij niet altijd bekend zijn met de financiële voordelen en stimuleringsmaatregelen waarvan zij gebruik kunnen maken. Zo kunnen er grote verschillen bestaan tussen wat er werkelijkheid is betaald en wat op basis van de wettelijke regelgeving had moeten worden betaald. Ook leert de praktijk dat ondanks veranderde wet- en regelgeving, lang niet altijd de parameters in de salarisadministratie periodiek worden bijgewerkt en/of dat nieuwe softwarefunctionaliteit ontbreekt. Tevens wordt niet altijd relevante personeelsinformatie gedeeld door de P&O afdeling. Er zijn dus verschillende oorzaken aan te wijzen die leiden tot het teveel afdragen van premies en het niet optimaal benutten van subsidies zoals bijvoorbeeld de mobiliteitsbonus , werkbonus , premiekorting , loonkostensubsidie , premievrijstelling marginale arbeid of werken op proef . Via een recovery audit kunnen wij nagaan onder andere nagaan hoeveel premies u teveel heeft betaald en deze tot vijf jaar voor u terug vragen. U ontvangt dus geld!

Wat verwachten wij van u?

Om onze werkzaamheden goed te kunnen verrichten dienen wij de beschikking te hebben over informatie van personeelszaken, de salaris administratie en financiële administratie. U zult hierover vooraf uitvoerig worden geïnformeerd. Wel zullen wij voordat onze consulent bij u op locatie komt, enige informatie op voorhand dienen te ontvangen. Wij sturen u hiervoor een aantal bestanden toe die u hierna ingevuld aan ons kunt retourneren. Op locatie zullen wij met u het plan van aanpak doornemen en aanvangen met ons besparingsonderzoek. We zullen de belasting voor u tot een minimum proberen te beperken. Indien gewenst, zijn wij bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen.

No cure, no pay

Wij verzorgen deze dienstverlening op basis van ‘no cure, no pay’. Van de gerealiseerde teruggave aan loonbelasting en sociale premies vragen wij een vast percentage.

Geld ontvangen!

Wij vragen voor u, te veel afgedragen premies terug en onbenutte subsidie- en stimuleringsmaatregelen aan. Ook als u al een vergelijkbaar onderzoek heeft laten uitvoeren, kan onze recovery audit (significante) extra besparingen opleveren. Wij voeren deze ‘second opinion scans’ eveneens uit op ‘no cure, no pay’ basis. Er valt veel en veel meer te vertellen over dit grondige onderzoek, onze unieke werkwijze en ons onderscheidend vermogen. Bovenstaande is slechts een summiere introductie. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. S10 HR & Finance want u laat toch zeker geen geld liggen?
S10 kostenbesparingen
Uw partner in bedrijfsvoering
Footer van de website rode lijn met lichtblauw gefaded
KVK 57521425
BTW Nr.: NL175593978B01
© S10 group 2019
0252-225 466
No cure, no pay recovery audits garantie Kostenbesparingen via S10 recovery audits icon groot
Geld ontvangen via de S10 recovery audits op ‘no cure, no pay’ basis. U krijgt geld van premies tot wel vijf jaar terug!
S10 kostenbesparingen in een notendop Kostenbesparingen no cure, no pay Kostenbesparingen via S10 recovery audits

Recovery audits

Ontvang geld!
Pagina inhoud: Wat verwachten wij van u? Maakt u optimaal gebruik? No cure, no pay De probleemgebieden Geld ontvangen! naar boven naar boven
Kostenbesparingen via S10 recovery audits icon groot
Kostenbesparingen: recovery audits
Kostenbesparingen via S10 recovery audits

Maakt u optimaal gebruik

van de relevante wet- en regelgeving?

Iedere werkgever draagt voor hun werknemers periodiek loonbelasting en premies sociale verzekeringen af. Hiervoor wordt een salarisapplicatie gebruikt. De wet- en regelgeving wijzigt echter voortdurend waardoor de vraag gesteld mag worden: “Maakt u wel optimaal gebruik van de relevante wet- en regelgeving, de actuele subsidies en aftrekposten en zijn deze mogelijkheden voor alle medewerkers toegepast?”

De probleemgebieden

Helaas leert de praktijk dat er veel onvolkomenheden zitten in salarisapplicaties, waardoor teveel premies worden afgedragen en subsidies niet optimaal benut worden. Tevens leert de praktijk dat veel werkgevers teveel premies betalen, omdat zij niet altijd bekend zijn met de financiële voordelen en stimuleringsmaatregelen waarvan zij gebruik kunnen maken. Zo kunnen er grote verschillen bestaan tussen wat er werkelijkheid is betaald en wat op basis van de wettelijke regelgeving had moeten worden betaald. Ook leert de praktijk dat ondanks veranderde wet- en regelgeving, lang niet altijd de parameters in de salarisadministratie periodiek worden bijgewerkt en/of dat nieuwe softwarefunctionaliteit ontbreekt. Tevens wordt niet altijd relevante personeelsinformatie gedeeld door de P&O afdeling. Er zijn dus verschillende oorzaken aan te wijzen die leiden tot het teveel afdragen van premies en het niet optimaal benutten van subsidies zoals bijvoorbeeld de mobiliteitsbonus , werkbonus , premiekorting , loonkostensubsidie , premievrijstelling marginale arbeid of werken op proef . Via een recovery audit kunnen wij nagaan onder andere nagaan hoeveel premies u teveel heeft betaald en deze tot vijf jaar voor u terug vragen. U ontvangt dus geld!

Wat verwachten wij van u?

Om onze werkzaamheden goed te kunnen verrichten dienen wij de beschikking te hebben over informatie van personeelszaken, de salaris administratie en financiële administratie. U zult hierover vooraf uitvoerig worden geïnformeerd. Wel zullen wij voordat onze consulent bij u op locatie komt, enige informatie op voorhand dienen te ontvangen. Wij sturen u hiervoor een aantal bestanden toe die u hierna ingevuld aan ons kunt retourneren. Op locatie zullen wij met u het plan van aanpak doornemen en aanvangen met ons besparingsonderzoek. We zullen de belasting voor u tot een minimum proberen te beperken. Indien gewenst, zijn wij bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen.

No cure, no pay

Wij verzorgen deze dienstverlening op basis van ‘no cure, no pay’. Van de gerealiseerde teruggave aan loonbelasting en sociale premies vragen wij een vast percentage.

Geld ontvangen!

Wij vragen voor u, te veel afgedragen premies terug en onbenutte subsidie- en stimuleringsmaatregelen aan. Ook als u al een vergelijkbaar onderzoek heeft laten uitvoeren, kan onze recovery audit (significante) extra besparingen opleveren. Wij voeren deze ‘second opinion scans’ eveneens uit op ‘no cure, no pay’ basis. Er valt veel en veel meer te vertellen over dit grondige onderzoek, onze unieke werkwijze en ons onderscheidend vermogen. Bovenstaande is slechts een summiere introductie. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. S10 HR & Finance want u laat toch zeker geen geld liggen?
No cure, no pay recovery audits garantie

S10 HR & Finance

S10 kostenbesparingen in een notendop
Geld ontvangen via de S10 recovery audits op ‘no cure, no pay’ basis. U krijgt geld van premies tot wel vijf jaar terug!

Recovery audits

Ontvang geld!
Uw partner in bedrijfsvoering